تصویر گوشی پوسته بعدی شیائومی جزئیاتی از طراحی احتمالی آن را نشان می دهد


شیائومی اولین گوشی تاشو خود را در مارس 2021 رونمایی کرد و از آن زمان تاکنون شایعاتی در مورد جانشین آن منتشر شده است. البته در جدیدترین گزارش اندروید اتوریتی، نمای کلی از این گوشی فاش شده است.

کاچپر اسکرزیپکیکی از اعضای XDA، تصاویری از گوشی آتی شیائومی را در آخرین نسخه MIUI چین دیده است. در این تصاویر تنها می توانید طرح کلی گوشی، محل قرارگیری دوربین و انیمیشنی از نحوه باز و بسته شدن آن را مشاهده کنید.

ظاهرا این گوشی برخلاف دوربین Mi Mix Fold مستطیلی دارای برآمدگی دوربین مربعی در پنل پشتی است. علاوه بر این، یک سوراخ در مرکز صفحه نمایش خارجی گوشی وجود دارد که دوربین سلفی را در خود جای خواهد داد. ظاهر تاشوی آینده شیائومی احتمالاً دارای سبک طراحی مشابه گلکسی فولد سامسونگ با نمایشگر تاشو خواهد بود.

نمای کلی گوشی تاشو آینده شیائومی

اسکرزیپک وی همچنین اعلام کرد که این گوشی با رمز «zizhan» شناخته می شود. علاوه بر این، کد MIUI نشان می دهد که گوشی ممکن است صفحه نمایشی مشابه Mi 10 داشته باشد. بنابراین، نمایشگر خارجی ممکن است AMOLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز و پشتیبانی از HDR + 10 باشد. با این حال، هنوز برای حدس زدن زود است و شاید آینده این شرکت بتواند از صفحه نمایشی با نرخ تازه سازی بالاتر بهره مند شود. یا اندازه صفحه نمایش متفاوت در مقایسه با Mi 10.

مقاله مرتبط:

این افشاگری که Digital Chat Station نام داشت، قبلاً پیشنهاد کرده بود که Mixfold جدید می تواند دارای یک نمایشگر خارجی 6.5 اینچی و یک صفحه نمایش داخلی 8 اینچی باشد و پنل تاشو گوشی دارای خط تاشوی بهبود یافته تری باشد.

برای یادآوری، قدرت سخت افزار تاشو نسل قبلی Mi Mix Fold توسط تراشه اسنپدراگون 888 ارائه شده است. بنابراین منطقی است که مدل جدید به اسنپدراگون 8 نسل یک ارتقا یابد. گزارش شده است که این گوشی تاشو از جانشین اصلی تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل وان پلاس بهره می برد.

دیدگاهتان را بنویسید