مدیران بلاتکلیف در دولت موریانه هستند



ایسنا/ همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون 25 درصد از سرپرستان تغییر کرده و 75 درصد آنها همچنان بلاتکلیف هستند، گفت: این افراد سابقه خوبی ندارند که تحت مسئولیت قرار بگیرند. عنوان دیگری .

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی پیش از خطبه نماز جمعه همدان افزود: – مدیریت».

وی ضمن تسلیت این ایام و شهادت امیرالمومنین (ع) گفت: همه باید برای پاسداری از نظام اسلامی به ویژه انقلاب که حاصل خون صدها هزار شهید است تلاش کنیم. . از آغاز اسلام در مقابل دشمنان و رسیدن به هدف کردستانی آنان: به فرموده امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی باید زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر باشد و همه ما موظف به حفظ و حراست از این نظام اسلامی هستیم. وظیفه ویژه در دفاع از انقلاب و خدمت به مردم.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در یک سال گذشته کارهای بسیار خوبی انجام داده است که برخی از آنها در برنامه دولت سیزدهم و در بودجه سال 1401 اجرا و در نظر گرفته شده است، گفت: یکی از اقدامات مجلس این بود که دولت موظف شد. ساختن چهار میلیون خانه برای مردم در چهار سال و باید با سازوکارهایی باشد که مردم حداقل یک خانه آبرومند داشته باشند.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه بحث کاهش جمعیت جوانان و مادر شدن یکی از معضلاتی است که جامعه ما به ویژه استان همدان را تهدید می کند و بر اساس آمار همدان دومین جمعیت مسن است، افزود: کشور در حال پیر شدن است. حرکت می کند و در آینده تبدیل به جامعه ای مصرفی می شود که نیاز به خدمات بیشتر و مستمری و صندوق های تامین اجتماعی کمتر کارآمد دارد که قانون جمعیت و تعالی خانواده در مجالس گذشته حفظ شده است، اما با روزی روزی که در این قوه مقننه انجام شد این قانون تصویب شد و سازوکارهای خوبی مانند نفقه فرزند، مسکن و ازدواج به تصویب رسید.

فلاحی گفت: دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی و بسیاری از ارزهایی که وارد کشور می شود و برتری هایی که در زمینه مذاکرات داریم کار خوبی را آغاز کرده است و با تمام توان می توانیم مقابل غربی ها بایستیم. و به هر قیمتی عجله ندارند.” قبول داریم که این نتیجه قانون خوب سال گذشته است که دولت ها به هیچ قیمتی حق مذاکره ندارند مگر مذاکراتی که زندگی مردم را تحت تأثیر قرار می دهد و من به راحتی می توانم با دنیا ارتباط برقرار کنم و همه تحریم ها از اول انقلاب برداشته شده است. .

وی با بیان اینکه همدان یکی از چهار شهر پراسترس آبی کشور بود و تامین آب نیاز واقعی مردم امروز است، گفت: آب این کار انجام نشده است و امروز مردم باید با صرفه جویی در مصرف آب و عوامل اجرایی این مشکل را حل کنند. تلاش برای ایجاد منابع آب پایدار

فلاحی با بیان اینکه در صورت ادامه بارندگی ها به همین وضعیت مشکل آب خواهیم داشت گفت: جلسات متعددی در وزارت بودجه و وزارت نیرو برگزار شده و اقداماتی برای بررسی مسیر سد تلوار انجام شده است. و آن را پیگیری کنید. به اعتبارات با تلاش 900 میلیارد تومانی بر عهده مسئولان اجرایی است و موظفند نظارت کنند تا هر چه زودتر آب تالوار به همدان برسد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه یکی از اعتراضات مردم تردد وسایل نقلیه سنگین در داخل شهر است که زیرساخت های شهر را از بین می برد، گفت: جاده کمربندی شهر را ساختند و رفت و آمد خودروهای سنگین در داخل شهر را از بین می برد. دیگر تردد در داخل شهر وجود ندارد، کمربندی غرب و شرق کلانشهر همدان هنوز راه اندازی نشده است، این موضوع در دولت قبل پیگیری شده و 30 میلیارد تن برای این بودجه پرداخت شده است، اقدامات لازم باید از هم اکنون و با تامین اعتبار برای این پروژه ها که البته خسارات زیادی به شهر وارد شده است انجام شود و هر چه سریعتر مسیرهای تردد از رینگ شرق و غرب ساخته شود. جاده ها پروژه پیشرفت می کند، هزینه ها سنگین تر می شود.

فلاحی در ادامه با بیان اینکه دولت موظف به کنترل وضعیت بازار است، گفت: امروز با تمام تلاش دولت صادرات غیرنفتی 40 درصد و صادرات نفت 40 درصد و 1.7 میلیون افزایش یافته است. بشکه های نفت صادر شده، هشتصد هزار بشکه در حال آماده سازی است و وقتی دولت بدون رفع تحریم، سکه وارد کشور می کند و پول قدیمی ایران را از کشور دیکتاتوری پس می گیرد، باید بازار را هم کنترل کند و آن را رها نکند. که مردم هر روز شاهد افزایش قیمت ها و هرج و مرج هستند.

وی گفت: امروز تلاش های زیادی برای تهدید و نابودی فرهنگ های دینی ما انجام می شود و نهی از منکر در جامعه ای انجام نمی شود، آن جامعه نابود می شود و سعادت و توسعه از بین می رود و واجب اصلی از بین می رود.

فلاحی گفت: نظارت بر مردم در بحث اقتصادی نیز مهم است و باید در این موضوع به مدیران کمک کرد و در حوزه های اقتصادی و فرهنگی که دستگاه های اجرایی موظف به برخورد با اخلال گران هستند، مردم نیز همکاری لازم را داشته باشند. برخی نباید در مدیریت های کشور حضور داشته باشند و همه نهادها باید از وجود این افراد پاک شوند، اینها در بدنه حاکمیت هستند و تاکنون 25 درصد مدیران و 75 درصد مدیران بلاتکلیف و ناتوان هستند. مردم نباید دوباره استخدام شوند و نمایندگان در برابر چنین قهقرایی سکوت نخواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید