از فرهنگیان برتر دانشگاه تهران تجلیل شد



مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر آموزش دانشگاه تهران از معرفی فرهنگیان برتر این دانشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: در این جشنواره از هر 50 استاد واحد دانشگاهی، یک نفر به عنوان استاد برگزیده انتخاب شده است.

به گزارش ایسنا، دکتر. جعفر نوری درباره نهمین جشنواره آموزش دانشگاهی تهران گفت: در این جشنواره از معلمان پیشکسوت (بازنشسته)، معلمان نمونه، اعضای هیئت علمی برگزیده آموزشی، مدیران آموزشی برگزیده و کارشناسان برتر در حوزه آموزشی تجلیل می شود.

دبیر نهمین جشنواره آموزش دانشگاهی تهران خاطرنشان کرد: در هر واحد دانشگاهی از هر 50 استاد یک نفر به عنوان استاد برگزیده انتخاب شده است.

دکتر. از معیارهای انتخاب معلمان منتخب مانند کمیت و کیفیت تدریس، تألیف و ترجمه کتب درسی و کتب تخصصی دانشگاهی، همکاری در تدوین برنامه های آموزشی، بازنگری دوره ها، راه اندازی رشته های جدید و میان رشته ای استفاده کنید. ، ارائه روش های نوین آموزشی و استفاده از فناوری های نوین آموزشی مورد توجه قرار گرفته است.

همکاری در انجام فعالیت های علمی-آموزشی از قبیل کارگاه های آموزشی، بازدید علمی از دانش آموزان، تهیه طرح درس و برنامه ریزی منظم برای ارائه بهینه هر درس، همکاری در طراحی و تصحیح سوالات و تست ها، همکاری موثر در شوراهای آموزشی، همکاری در جشن علمی دانش آموزان مخالفت ها، مشاوره و راهنمایی دانش آموزان، حضور تمام وقت، رعایت نظم و آداب تربیتی، رعایت تقویم آموزشی مصوب و اعلام به موقع صلاحیت ها، حسن شهرت، رفتار معلمان و رعایت اخلاق حرفه ای و … از دیگر معیارهای در نظر گرفته شده در این جشنواره نام برد.

مدیرکل برنامه ریزی و نظارت آموزش و پرورش دانشگاه تهران با اعلام اینکه از هر کمیسیون تخصصی یک کارشناس به عنوان کارشناس برتر حوزه آموزشی انتخاب شده است، درباره معیارهای انتخاب کارشناسان برتر در حوزه آموزشی گفت. : مسئولیت پذیری، تعامل با همکاران و احترام به کارشناسی ارشد مرجع، داشتن مهارت های کاری، مدرک تحصیلی، سابقه کار مفید در زمینه آموزشی، نظم کاری و … از جمله شاخص های انتخاب بهترین کارشناسان آموزشی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، وی با اعلام اینکه مقامات ارشد وزارت علوم و ریاست دانشگاه در این جشنواره سخنرانی خواهند کرد، گفت: منجر به مکان یابی اکتشافات علمی جدید در حوزه های مختلف می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید