پیشنهاد نماینده گرمسار حذف یارانه خودروسازان



یکی از اعضای کمیسیون مشاوره اجتماعی مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد یکی از یارانه هایی که باید حذف شود، یارانه ای است که از جیب روستا به خودروسازان داده می شود.

به گزارش ایسنا، اردشیر مطهری نماینده گرمسار در صفحه توئیتر خود نوشت: یکی از جاهایی که باید یارانه حذف شود، یارانه ای است که از جیب مردم به خودروسازان داده می شود.

خودروهای پرمصرف، کم ایمنی و بی کیفیت، سرمایه ملی را سوزانده، جیب مردم را خالی کرده و جان خود را از دست داده اند. من از موضع فرمانده عزیز راهور حمایت می کنم. آنها را منتشر نکنید.

در روزهای اخیر دولت از قطع یارانه آرد صنعتی خبر داده و نگران است که با این روند قیمت نان که قوت غالب کشور است افزایش یابد.

نمایندگان مجلس نیز در جلسه علنی امروز (یکشنبه 18 اردیبهشت) با ابراز مخالفت با این موضوع، خواستار جلوگیری از حذف یارانه نان و اطلاع رسانی قبل از آن از سوی دولت و جلوگیری از افزایش قیمت نان شدند.

وی همچنین در مطلبی دیگر در توییتر با برچسب «خبر خوب» نوشت: درمان برای همه بیش از 5 میلیون نفر که تحت هیچ بیمه ای نبودند، کاملا رایگان بیمه شدند و تنها با ارائه کد ملی می توانند دارو را از آنها دریافت کنند. تمام مزایای بیمه و بهره مندی از درمان بیمارستانی و بالینی.

وظیفه ای که تاکنون کنار گذاشته شده است. بار دیگر خبرهای خوشی برای صاحبان اصلی انقلاب در راه است.

وزیر بهداشت امروز (یکشنبه) جزئیات ایجاد پوشش بیمه ای رایگان برای سه دهک کم درآمد را تشریح کرد و گفت: از روز گذشته تاکنون 5 میلیون و 400 هزار نفر بدون پوشش به بیمه درمانی و پوشش بیمه ای رایگان معرفی شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید