گوگل به دنبال تیمی با استعداد برای رهبری تیم Web3 شما است


به گفته کوین تلگراف، غول فناوری آلفابت، پس از راه اندازی تیم Web3 تحت سرویس ابری خود در 6 می، اکنون به دنبال نیروی تمام وقت برای رهبری استراتژی های بازاریابی جهانی تیم است.

گوگل در فهرست مشاغل خود در صنعت خدمات ابری به شخصی نیاز دارد که مدیر بازاریابی محصول باشد که علاوه بر رفع نیازهای مشتریان در زمینه های مرتبط، آگاهی عمومی را در مورد ابتکارات خدمات در فضای ابری افزایش دهد. Web3 cloud. یکی از خبرنگاران CNBC در توییتر درباره شغل جدید گوگل نوشت:

Google Cloud Services یک محصول و سازمان مهندسی Web3 را برای ارائه خدمات به توسعه دهندگان راه اندازی می کند. آمیت زویری او امروز در ایمیلی به گوگل اعلام کرد که آگهی های شغلی جدید به ابزارهای داخلی Grpw اضافه شده است.

توییت خبرنگار CNBC

معاون خدمات ابری گوگل، آمیت زویری، دیدگاه خود را برای تبدیل ابر به اولین انتخاب برای توسعه دهندگان Web3 به اشتراک گذاشت:

جهان همچنان آماده پذیرش Web3 است. این بازار بیش از حد انتظار ظرفیت دارد و امروزه بسیاری از مشتریان به پشتیبانی بیشتری از خدمات ابری Web3 و فناوری‌های مرتبط با رمزنگاری نیاز دارند.

علاوه بر پیشروی ابتکارات بازاریابی فنی، برخی از مسئولیت های مهم برای موقعیت رهبری تیم Web3 شامل تعریف برنامه های سالانه برای Web3 و افزایش آگاهی در زمینه های مختلف برای مخاطبان فناوری است. گوگل اغلب از نیروهای داخلی و خارجی برای موقعیت های سازمانی خود استفاده می کند. اما اکنون این شرکت برای اولین بار قصد دارد مدیریت تیم Web3 خود را به فردی خارج از شرکت بسپارد.

گاوین ووددر نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد 2022 (WEF) در مورد تکامل Web3، یکی از بنیانگذاران Polkadot و ارقام DOT تکامل Web3 را توضیح داد:

من فکر می کنم هنوز نیازی جدی به تکامل Web3 در جوامع وجود ندارد. اما ممکن است در آینده تغییر کند.

وود همچنین توضیح داد که بحث در مورد فناوری Web3 به بیت کوین محدود نمی شود. زیرا این حوزه شامل قراردادهای هوشمند و تامین مالی غیرمتمرکز (DeFi) نیز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید