8 لوازم آرایشی تابستانی که باید در این فصل استفاده کنید


در تابستان لباس های زمستانی نپوشید. هوا برای پوشیدن ژاکت های گرم و چکمه های ضخیم بسیار گرم است. همین فلسفه در مورد نیازهای مراقبت از پوست شما نیز صدق می کند. آنچه در زمستان روی پوست خود استفاده می کنید در تابستان جواب نمی دهد. ممکن است در زمستان به دلیل رطوبت کم پوست خشک تری داشته باشید اما در تابستان پوستتان چرب باشد. این به این معنی است که اصلاح مواد ضروری پوست در تابستان ضروری است.

1. لاغری

آیا می خواهید بدون صرف وقت زیاد آرایشی جذاب و خاص داشته باشید؟ کرم بی بی اینجاست تا آرایش شما را حفظ کند! این محصول همه کاره معجزه می کند تا پوست شما را مرطوب کند، روشن کند و سلامت پوست شما را کامل کند تا زیرسازی عالی داشته باشید. ناگفته نماند که می توانید از این محصول استفاده کنید و بدون نیاز به لایه برداری و پاکسازی شدید در لوازم آرایشی مختلف به پوست خود اجازه تنفس دهید. به عبارت دیگر، مکمل کاملی برای نیازهای مراقبت از پوست شما است.

کرم BB حاوی رنگدانه را انتخاب کنید. وجود رنگدانه با علائم خستگی مقابله می کند. این کرم می تواند به درستی صورت خسته شما را احیا کند و رنگ پوست شما را در شب بهبود بخشد و همچنین پوست شما را به درستی مرطوب کند. تقریباً هر چیزی که نیاز دارید در این کرم معجزه آسا وجود دارد. این کرم در نهایت به محبوب ترین محصول آرایشی شما تبدیل خواهد شد و با خشک شدن پوست شما در تابستان مقابله می کند.

2. روغن آفتاب و ضد آفتاب

اثرات مخرب کوتاه مدت و بلندمدت نور مستقیم خورشید بر کسی پوشیده نیست. نور خورشید می تواند به طور کلی به پوست شما آسیب برساند. در کوتاه مدت شاهد لکه های قهوه ای، التهاب و قرمزی پوست و آفتاب سوختگی خواهید بود و در دراز مدت شاهد اثرات مخرب تری مانند سرطان های پوست، چین و چروک های عمیق و افتادگی شدید پوست به دلیل آسیب بافتی خواهید بود.

با توجه به این نکات، 10 دقیقه قبل از خروج از منزل از ضد آفتاب استفاده کنید و اگر قصد دارید برای مدت طولانی زیر نور آفتاب بمانید، از ضد آفتاب استفاده کنید. این محصولات آبرسانی کافی به پوست می دهند و از تخریب لایه های پوست جلوگیری می کنند. برای انتخاب بهترین نوع این محصول بهتر است با لیست قیمت انواع ضد آفتاب یا روغن های برنزه کننده در سایت دیجی استایل مشورت کنید و مدلی مطابق با نیاز خود خریداری کنید.

3. آب درست کنید

در روزهای گرم تابستان به آبیاری مداوم نیاز دارید. پوست شما دائما در حال خشک شدن است و باید بتوانید آن خشکی شدید را جبران کنید. کمی اسپری بزنید. یک سوم این بطری گلاب، یک سوم آب آلوئه ورا و دو قطره آب لیمو را با مقدار کافی آب مخلوط کنید. شما می توانید این کار را بدون آلوئه ورا انجام دهید. زمانی که در خانه استراحت می کنید این اسپری را روی پوست خود اسپری کنید. بعد از یک روز پرمشغله، این اسپری پوست شما را روشن تر می کند. پس از شستشوی کامل این اسپری را اسپری کنید و بگذارید 1 ساعت روی پوست بماند. بشویید و آماده استفاده از مرطوب کننده های خود هستید.

4. کانسیلر بزنید

با گرمای شدیدی که در این فصل تجربه می کنید، استفاده از کرم در همه جا کمی دشوار خواهد بود. آفتاب باعث آب شدن آرایش و آلودگی پوست شما می شود. از کانسیلر صورت متناسب با پوستتان استفاده کنید و عیوب صورت و اطراف چشمتان را بپوشاند تا بعد از چند ساعت کدگذاری ظاهر صورتتان ظاهر نشود. از ضد آفتاب مناسب همراه با کانسیلر استفاده کنید.

5. آب میکلار

در تابستان زیاد عرق می کنید و صورتتان با چربی و آلودگی زیاد دست و پنجه نرم می کند. با یک پاک کننده شسته نشده شروع کنید. میسلار واتر یکی از ملزومات مورد علاقه ما برای پوست است. میسل‌های ریز و مولکول‌های روغن، قدرت این پاک‌کننده را فراهم می‌کنند که به عنوان یک آهنربا برای از بین بردن کثیفی، چربی و مواد آرایشی جمع‌شده روی سطح پوست عمل می‌کند. این محصول انواع پوست را تمیز و مرطوب می کند و آن را به محصولی عالی برای درمان درخشندگی تبدیل می کند. فقط یک تکه پنبه را به محصول آغشته کرده و به آرامی روی صورت خود بمالید.

6. مرطوب کننده

شما نمی توانید مرطوب کننده را نادیده بگیرید، فقط به این دلیل که پوست شما چرب است. حتی زمانی که پوست چرب دارید، عوامل خارجی مانند آلودگی، اشعه ماوراء بنفش و پاکسازی بیش از حد می تواند به سد رطوبتی پوست آسیب برساند و باعث از بین رفتن رطوبت و افزایش تولید چربی شود. یک مرطوب کننده سبک و بدون چربی که حاوی اسید هیالورونیک با خواص فراوان و آلوئه ورا است به مرطوب شدن پوست برای مدت طولانی کمک می کند و از تولید چربی کنترل نشده جلوگیری می کند.

7. اسکراب بدن

با نزدیک شدن به تابستان، پوست شما بیشتر و بیشتر در معرض نور مستقیم خورشید قرار می گیرد. در این فرآیند، بسیاری از سلول‌ها می‌میرند و سلول‌های جدیدی برای مقاومت در برابر خورشید تولید می‌شوند. از اسکراب های بدن در حمام برای کمک به حذف سلول های مرده پوست از سطح پوست استفاده کنید. قبل از شستشو، اسکراب را به آرامی با حرکات دایره ای بمالید و پس از خروج از حمام از لوسیون بدن استفاده کنید.

8. پرایمینگ صورت و چشم

پس از انجام روتین مراقبت از پوست، پرایمر صورت و پرایمر چشم را قبل از استفاده از کرم پودر فراموش نکنید. این محصولات به ایجاد پایه ای یکنواخت برای آرایش و پوست مات کمک می کنند. پس از آبرسانی و آفتاب گرفتن، پرایمر را با طیف وسیعی بمالید و با حرکات دایره ای ملایم در تمام صورت پخش کنید.

پرایمر چشم از ایجاد خطوط عمیق و ظریف در وسط سایه چشم جلوگیری می کند و بافت نرم سایه پشت پلک را تثبیت می کند. بعد از زدن کرم دور چشم پرایمر بزنید. بعد از خشک شدن و کدر شدن بافت پشت پلک می توانید از سایه مورد نظر خود استفاده کنید.

در فصل گرم تابستان استفاده از لوازم آرایشی سنگین را به حداقل برسانید و تا حد امکان به جای رژلب از برق لب و به جای پودر از ضد آفتاب استفاده کنید. آفتاب درخشان تابستان رنگ پوست شما را به خوبی نشان می دهد و نیازی به کرم پودر نخواهید داشت.

نویسنده: سراقبالی

هشدار! این مقاله صرفا جهت آگاهی شما از کسب و کار مهمان منتشر شده است و سایت هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد. اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید