قدر پرسپولیس را نمی دانی / تی شرت استقلال نمی تواند همه را برد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


محمد برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حواشی ایجاد شده توسط بازیکنان پرسپولیس در تعطیلات لیگ برتر و تاثیر آن بر نتایج بازی های آینده این تیم در لیگ برتر برای بقای بازی لیگ برتر با استقلال گفت: فکر می کنم حواشی در پرسپولیس است. پر رنگ تر از قبل یحیی گل محمدی باید انگیزه بازیکنان را خیلی بیشتر کند مشکل روحی و روانی دارند درک کاملی از شرایط حساس تیم ندارند مهمترین اصل موفقیت در پرسپولیس در حال حاضر وضعیت.

پیشکسوت پرسپولیس درباره خبر جدایی رضا اسدی قبل از پایان فصل و همچنین حضور مهدی عبدی در جشن قهرمانی نساجی مازندران در جام حذفی تاکید کرد: رفتار رضا اسدی برای جدایی به عنوان مهدی عبدی. در جشن قهرمانی نساجی او اصلا حرفه ای نبود. آنها قدر پیراهن پرسپولیس را نمی دانند. زمانی که امکان جبران وجود نداشته باشد از این تیم قدردانی خواهند کرد. فکر می کنم این بازیکنان به مشاوران مناسب نیاز دارند. منظورم این نیست که آنها دیگر نباید بازی کنند، اما فکر می کنم آنها باید تمرکز کنند.

وی افزود: تیمی که در دیدار تدارکاتی با نیروی زمینی به عنوان تیم ضعیف تری نتواند گلزنی کند می تواند نشان دهد که این تیم اعتماد به نفس ندارد.

وی درباره رقابت با استقلال تهران برای قهرمانی تصریح کرد: البته استقلال تا پایان مسابقات نمی تواند برنده شود اما مهم این است که پرسپولیس بتواند در دیدارهای خود پیروز شود. هوادار حق دارد همیشه قهرمانی بخواهد. نیازی به گلایه نیست که چرا پس از پنج قهرمانی هنوز هم جام را می خواهد. او با این لباس زندگی می کند. پرسپولیس هم پتانسیل قهرمانی دارد اما همه چیز به کادر فنی و بازیکنان این تیم در هفته های اخیر برمی گردد.

قدر پیراهن پرسپولیس/استقلال را نمی دانند، هرکسی نمی تواند برنده شود

دیدگاهتان را بنویسید