چه زمانی به ترجمه رسمی فوری نیاز داریم؟


ترجمه رسمی مدارک زمانی لازم است که بخواهیم سندی را به دولت یا مقامی مانند سفارت ارائه کنیم. سپس باید مدارک خود را از فارسی به زبان کشور مقصد ترجمه کرده و صحت آنها را از طریق مراجع قانونی تایید کنیم. در نتیجه نیاز به ترجمه رسمی از مترجم رسمی داریم. لطفاً توجه داشته باشید که اسناد ممکن است تحت شرایط خاصی ترجمه شوند. برای این کار متقاضی ابتدا باید اصل مدارک را به دارالترجمه رسمی تحویل داده و رسید دریافت کند.

زمان عادی لازم برای تحویل ترجمه رسمی حداقل 5 روز کاری و برای اخذ تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه یک تا دو روز کاری می باشد که به زمان ترجمه اضافه می شود. اما در برخی موارد به دلایل مختلف این زمان برای متقاضی قابل قبول نبوده و بلافاصله با ارسال درخواست ترجمه مدارک آنها انجام می شود.

انواع خدمات ترجمه رسمی اسناد فوری، دقیق و صحیح را در دارالترجمه رسمی مرکزی تهران در کمترین زمان و با کمترین هزینه تجربه کنید!

چه مدارکی در اسناد رسمی گنجانده شده است؟

قبل از اقدام به ترجمه رسمی مدارک، بهتر است بدانید که کلیه مدارک شخصی رسمی مانند شناسنامه، گذرنامه، گواهی ازدواج، گواهی فوت، گواهینامه رانندگی و وکالتنامه صادر شده در افراد توسط مقامات دولتی کشورهای مختلف اسناد رسمی . در کشور ما ترجمه این مدارک باید به صورت رسمی و توسط مترجمی مجاز از سوی قوه قضائیه انجام شود تا دانشگاه ها، شرکت ها یا سازمان های خارج از ایران صحت مدارک شما را بپذیرند. با این حال، استثناهایی مانند ویزای توریستی وجود دارد. اکثر سفارتخانه ها از جمله سفارتخانه های اتریش و آلمان نیز ترجمه رسمی اسناد را بدون مجوز قضایی می پذیرند و نیازی به تایید وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه ندارند. ساعت در حال حرکت است

ترجمه رسمی مدارک در دارالترجمه رسمی

امروزه بسیاری از افراد به دلیل کار روزانه و ترافیک شهری ترجیح می دهند کارهای خود را به صورت آنلاین انجام دهند. به همین دلیل و با توجه به نیاز به ترجمه رسمی اسناد، مدارک، مقالات و تعداد دارالترجمه های رسمی و غیر رسمی، روزانه در حال افزایش است. برای انتخاب دارالترجمه بهتر است بدانید که مهمترین تفاوت آنها سرعت ترجمه و کیفیت ترجمه رسمی است. برای صرفه جویی در وقت و هزینه، دارالترجمه رسمی تهران قطعا یکی از بهترین گزینه هاست. برای دریافت خدمات ترجمه فوری رسمی به زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و … ضمن حفظ کیفیت ترجمه و صرفه جویی در زمان می توانید با دارالترجمه مرکزی رسمی در تهران مشورت نمایید. ترجمه رسمی مدارک توسط مترجم رسمی با مجوز قوه قضائیه انجام می شود. لطفا توجه داشته باشید که ترجمه تنها در صورتی قابل قبول است که در سربرگ مترجم رسمی چاپ، مهر و امضا شده باشد. در صورت نیاز به ترجمه رسمی مدارک در خارج از ایران، بخش مربوطه وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه ایران از سایر کشورها نیز ممکن است ترجمه رسمی را تایید کنند. برای ترجمه مدارک تحصیلی و سایر مدارک خود ابتدا باید با مراکز و دانشگاه های خارجی تماس بگیرید.

دارالترجمه رسمی 24 ساعته

اگر مشتری به هر دلیلی زمان کافی برای ترجمه رسمی مدارک مورد نیاز را نداشته باشد یا بنا به دلایلی نیاز به انجام این کار در مدت زمان بسیار کوتاه داشته باشد، بلافاصله به یک دارالترجمه رسمی 24 ساعته نیاز دارد. توجه داشته باشید که در این مواقع به جای مراجعه حضوری، بهتر است سفارشات ترجمه رسمی خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا فرآیند ترجمه رسمی آغاز شود و سپس نسبت به تحویل اصل مدارک به صورت حضوری اقدام کنید.

دارالترجمه مرکزی تهران کلیه امور مربوط به ترجمه رسمی را به بهترین شکل ممکن به مشتریان ارائه می دهد. متقاضیانی که نیاز به ویزای کار یا تحصیل، تایید مدارک هویتی و تشریفات قانونی خارج از کشور جهت ترجمه رسمی و تایید مدارک توسط مراجع قضایی دارند می توانند با اطمینان کامل از خدمات این دارالترجمه استفاده کنند.

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش آنلاین به سایت دارالترجمه مرکزی تهران مراجعه کنید و برای ارسال مدارک به دفاتر دارالترجمه مرکزی تهران در میدان انقلاب، میرداماد، صادقیه، سعادت آباد و … مراجعه نمایید. . نگاه کن

ترجمه فوری و دقیق مدارک به دارالترجمه رسمی

ثبت سفارش ترجمه رسمی و ارائه خدمات مورد نیاز کارجویان و دانشجویان در دارالترجمه مرکزی تهران با بیش از دو دهه سابقه بسیار آسان است. کافی است مدارک خود را در کمتر از 1 دقیقه از طریق وب یا واتس اپ برای مشاوران مجرب و متعهد این دارالترجمه رسمی ارسال کنید. به هر دلیلی اگر تمایلی به ارسال آنلاین مدارک خود ندارید، پیام رسان های مورد اعتماد دارالترجمه مدارک را بدون پرداخت هزینه از سایت مورد نظر شما دریافت خواهند کرد. توجه داشته باشید در صورت بروز هرگونه مشکل یا اطلاع از مراحل ترجمه رسمی می توانید از مشاوره رایگان با مترجمین رسمی به صورت آنلاین و تلفنی بهره مند شوید.

پس از ثبت سفارش و ارسال فایل پی دی اف یا عکس مدارک، بلافاصله مراحل ترجمه توسط مترجمین رسمی قوه قضاییه آغاز می شود. در این روش ترجمه، متقاضی نیازی به حضور در سایت ندارد و ممکن است زمان سفارش را پیگیری کند.

در ترجمه فوری مدارک و به درخواست مشتری، مراحل دریافت تاییدیه امور خارجی و قضایی توسط دارالترجمه مرکزی تهران انجام خواهد شد.

خدمات دارالترجمه رسمی تهران

در برخی از مراکز ترجمه، پذیرش و پردازش سفارش در ایام تعطیلات رسمی یا غیر کاری متوقف می شود. اما به منظور تسریع در ارائه خدمات ترجمه رسمی به چند زبان، سامانه 24 ساعته این مجموعه در تمامی ساعات و روزهای هفته بدون توقف ثبت سفارش می کند. دریافت مشاوره رایگان در این دارالترجمه نیز به صورت 24 ساعته امکان پذیر است. سایر خدمات دارالترجمه مرکزی تهران عبارتند از:

دریافت اسناد با سرعت بالا و انجام ترجمه در تمام طول روز

ترجمه فوری یک روز

ترجمه فوری رسمی به انگلیسی، ترکی استانبولی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی و سایر زبان ها

پیام رسانی مطمئن و رایگان

امکان ارسال اسناد اسکن شده از طریق وب سایت ها و شبکه های اجتماعی مانند واتس اپ

خدمات آنلاین 24 ساعته بدون حضور شخص متقاضی

مشاوره رایگان 24 ساعته توسط کارشناسان

اخرین حرف …

برای ترجمه فوری و دریافت کامل و بدون نقص مدارک شما در کمترین زمان ممکن، دارالترجمه مرکزی تهران همیشه در کنار شماست. برای ثبت سفارش و دریافت اطلاعات می توانید از طریق تلفن، سایت و دارالترجمه واتس اپ با مشاوران مجرب این دارالترجمه تماس حاصل فرمایید.

هشدار! این مطلب صرفا جهت آگاهی شما از کسب و کار مهمان منتشر شده است و سایت هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد. اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید