همکاری با «تیکوتاک» برای کن دردسرساز شد! / تفکیک قضات – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود روزنامه نگاراز همان لحظه اول به نظر تصمیم جشنواره بود 2022 همکاری با Tikotak تلاش برای جلب توجه جوانان جهان است و در عین حال می تواند نوعی تقابل فرهنگی را برانگیزد. اکنون این جشنواره با چالش بزرگی روبرو است زیرا این غول شبکه های اجتماعی استقلال هیئت داوران خود را زیر سوال برده است.

مناسک ان فیلمساز اصلی نامزد اسکار که همچنین رئیس هیئت داوران بخش دوربین طلایی کن در سال 2019 بود، به عنوان رئیس هیئت داوران مسابقه فیلم کوتاه معرفی شد. تیک تاکی جشنواره فیلم کن استعفا داد. دلیل این راهپیمایی را مشکلات او با قلقلک دادن سر «حفظ استقلال و قدرت هیئت داوران» اعلام کردند.

این رقابت ویژه جدید این بود که به سازندگان محتوا اجازه دهد از ویژگی های ارائه شده توسط برنامه TickTook استفاده کنند. یک فیلم 30 تا 3 دقیقه کوتاه وقت بگذارید و در پایان یک جایزه وجود دارد بخش ها دریافت جایزه بزرگ، بهترین فیلمنامه و بهترین تدوین توسط مدیر جشنواره.

بعلاوه انهیئت منصفه شامل فیلمسازان کامیل شامل دوسلی، بسما خلیفه و صیقل داده شد دیابنگ دولت. .ابی لیم ستاره محبوب Tikotak نیز به هیئت داوران اضافه شد.

اما با توجه به انTikotak سعی کرد یکپارچگی هنری این بخش رقابتی را تضعیف کند زیرا مدیران شرکت تلاش کردند رای هیئت داوران و عناوینی که می خواستند را تغییر دهند برنده ردن. عناوینی که آنها انتخاب کردند توسط سازندگان بزرگ و سرشناس ساخته شد و بسیاری از تولیدکنندگان کوچک نادیده گرفته شدند.

ان تیکوتاک گفت که بخش هنری را یکی از پروژه های بازاریابی خود می داند و افزود: “آنها باید درک کنند که هیئت داوران مسابقه هنری، هیئت داوران هستند.” الگوریتم نیست.

ان او این مشکل را با تیری گفت متوقف کردن مدیر جشنواره اگر چنین شرایطی وجود داشت، تصمیم به استعفا درست بود. متوقف کردن او همچنین به سایر اعضای هیئت داوران گفته است که هر طور که می خواهند واکنش نشان دهند، اما تاکنون صحبت هایی درباره حذف آن بخش رقابتی شده است. ندده است.

دیدگاهتان را بنویسید