دبیر نمایشگاه اینوتکس 2022: استارت آپ ها در تلاش برای جذب سرمایه هستند



به گزارش ایرنا، سجاد فشمی وی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: تعداد تفاهم نامه ها بر اساس جلساتی است که شرکت های خصوصی با دولت برگزار می کنند.

وی ادامه داد: ما در برنامه نمایشگاه هر روز رویداد ارائه نیازهای فناورانه را داریم، صنایع بزرگ نیازهای فناورانه خود را ارائه می دهند، اینها همان نیازهایی است که قبلا از خارج از کشور پوشش داده می شد و شرکت هایی که در نمایشگاه حضور دارند و توانایی دارند. به نیازها پوشش داده می شود، در طول نمایشگاه قرارداد امضا می شود و تفاهم نامه ای نوشته می شود.

دبیر نمایشگاه اینوتکس 2022 در پارک فناوری پردیس ادامه داد: دیروز دو قرارداد و امروز بین گروه های بانکی و استارت آپ های بزرگ قرارداد داریم و پیش بینی می شود در طول 4 روز نمایشگاه توافقات و قراردادهای بیشتری انجام شود. امضاء شده.” برای امضا.

فشمی افزود: در روز افتتاحیه نمایشگاه، قرارداد مشترک سنگ آهن مرکزی و مرکز نوآوری آستان قدس رضوی برای ایجاد صندوق حمایت از استارت آپ ها و قراردادی بین همنشین شهرک های صنعتی و بازار داخلی ایران برای دیدار منعقد شد. نیازهای صنایع

Inotex 2022 میزبان هیئت های تجاری از کشورهای مختلف است

وی تصریح کرد: دیروز میزبان هیئت های تجاری از کشورهای مختلف از جمله مالزی، قرقیزستان، روسیه و هند بودیم و در روز اول نمایشگاه با حضور سفرای خارجی از نمایشگاه بازدید کردیم.

دبیر نمایشگاه اینوتکس 2022 در پارک فناوری پردیس با اشاره به استقبال خوب مردم و بازدیدکنندگان از نمایشگاه، تصریح کرد: دیروز بیش از 10 هزار نفر داشتیم و پیش بینی می شود در این چهار روز تعداد بازدیدکنندگان از این نمایشگاه افزایش یابد. و مخاطبان دپارتمان شرکت های مختلف از نمایشگاه بازدید کرده و به 40000 نفر دسترسی دارند.

فشمی به تنوع شرکت کنندگان در نمایشگاه از نظر سنی و محصول اشاره کرد و توضیح داد: در بخش نمایشگاه ها 400 شرکت و استارت آپ آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند. در این مجموعه دانش‌آموزان مخترع نیز حضور دارند و بسیاری از دانش‌آموزان به اختراع و نوآوری، خود را در معرض دید قرار داده‌اند و شرکت‌های بزرگ و بالغی که محصولاتشان سال‌ها به بازار عرضه و به کشورهای دیگر صادر می‌شود نیز در این نمایشگاه فعال هستند.

یازدهمین نمایشگاه اینوتکس 2022 از روز گذشته (سه شنبه) آغاز به کار کرد و تا 23 اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس ادامه خواهد داشت.

شهرستان پردیس با حدود 300 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید